這首歌我是在Jerry的車上聽到的,很好聽,不過我記性不好,每坐一次車聽到就又要問一次是誰唱的,今天晃到Rex的無名,又聽到這首歌,才又去找來。

 

帶點淡淡的悲傷灰暗,似乎想在墜落前抓緊些什麼,或者,就直接閉上眼吧。

 

Summer has come and passed
夏天來了 又過去

The innocent can never last
天真無法延續
wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我

like my fathers come to pass
就像父親的人生
seven years has gone so fast
七個年頭消逝的如此快
wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我
here comes the rain again
雨又落下
falling from the stars
從星群中落下
drenched in my pain again
我的痛苦再度沁濕
becoming who we are
我們變成了誰呢

as my memory rests
隨著記憶流失
but never forgets what I lost
但不曾忘記我失去什麼
wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我

Summer has come and passed
夏天來了 又過去
The innocent can never last
天真無法延續
wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我


ring out the bells again
再度敲響鈴聲
like we did when spring began
像春初時我們所做的一樣
wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我
here comes the rain again
雨又落下
falling from the stars
從星群中落下
drenched in my pain again
再度淋濕我的痛苦
becoming who we are
我們變成了誰

as my memory rests
隨著記憶流失
but never forgets what I lost
但不曾忘記我失去什麼
wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我

Summer has come and passed
夏天來了 又過去
The innocent can never last
天真無法延續
wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我
like my father's come to pass
就像父親的人生

twenty years has gone so fast
20
個年頭消逝的如此快
wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我

wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我
wake me up when september ends
在秋末時請喚醒我

arrow
arrow
    全站熱搜

    vitaliao 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()